Komunikacja interpersonalna i zarządzanie konfliktem

Do kogo kierowany jest kurs:
Menedżerowie i pracownicy firm, którzy w pracy pragną doskonalić umiejętność komunikowania i zarządzania konfliktem.

Do kogo kierowany jest kurs:
Menedżerowie i pracownicy firm, którzy w pracy pragną doskonalić umiejętność komunikowania i zarządzania konfliktem.

Jak będą prowadzone zajęcia:
Mini-wykłady, praca grupowa, indywidualne rozwiązywanie problemów i testów, elementy gier kierowniczych, możliwa praca z kamerą.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
Umiejętność komunikowania, która jest elementem kompetencji interpersonalnych człowieka, decyduje w dużej mierze o tym, w jaki sposób kierownik i pracownicy układają wzajemne relacje oraz relacje z innymi ludźmi w pracy (np. z klientami). Sukces zawodowy zależy od tego, czy potrafimy wzbudzić zaufanie partnera w interesach, stworzymy wiarygodny obraz własnej osoby, czy będziemy umieli efektywnie wpływać na zachowanie innych i w końcu, czy potrafimy rozwiązywać sytuacje trudne i konfliktowe, występujące w kontaktach międzyludzkich w pracy.

Jakie umiejętności zdobędziesz:
* Rozwój indywidualnej skuteczności dzięki doskonalszemu komunikowaniu.
* Zwiększenie zdolności wpływania na zachowania innych.
* Wzrost zaufania do samego siebie.
* Uczenie się pewności siebie w czasie wystąpień publicznych i na forum grupy.
* Poznanie różnych rodzajów konfliktów.
* Nauczenie się efektywnego zarządzania sytuacjami trudnymi i konfliktami w pracy.

Program szkolenia:
1. Efektywne komunikowanie się.
2. Bariery w komunikacji i sposoby ich redukowania.
3. Umiejętności przekonywania i perswazji.
4. Znaczenie mowy ciała.
5. Rodzaje konfliktów w pracy.
6. Metody rozwiązywania konfliktów i zarządzania nimi.

Czas trwania: 2,5 dnia.