Marketing

Do kogo kierowany jest kurs:
Menedżerowie małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcą poznać zasady rynkowe w Polsce, a tym samym chcą mieć wpływ na kształt, cenę, formy dystrybucji i cykl życia produktu.

Do kogo kierowany jest kurs:
Menedżerowie małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcą poznać zasady rynkowe w Polsce, a tym samym chcą mieć wpływ na kształt, cenę, formy dystrybucji i cykl życia produktu.

Jak będą prowadzone zajęcia:
Wykłady, warsztaty, ćwiczenia w grupach.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
Szkolenie pozwoli menedżerom na prawidłowe wykorzystanie istniejących możliwości w dotarciu z produktem do największego możliwego sektora rynkowego. Szkolenie przyczyni się do rozwoju umiejętności wpływania na rynek tak, aby usługa/produkt firmy znalazł odbiorcę, koszty produkcji i dystrybucji były jak najniższe, a zyski na jak najwyższym poziomie.

Jakie umiejętności zdobędziesz:
* Marketingowa analiza rynku.
* Zarządzanie elementami marketingu poprzez znajdywanie najlepszego odbiorcy dla danego produktu we właściwym czasie.
* Przedłużanie cyklu życia produktu i czym są innowacje.
* Świadome wykorzystywanie reguł rynkowych do osiągnięcia własnych celów-zysków.

Program szkolenia:
1. Zasady marketingu i ich ewolucja.
2. Specyfikacja produktu.
3. Określenie rynku.
4. Ceny i ich rola.
5. Zachowanie konsumenta na rynku.
6. Promocja.
7. Dystrybucja.
8. Plan marketingowy /ćwiczenia indywidualne/.

Czas trwania: 2,5 dnia.